7097760529 |
Formació pedagògica de la dotació d'equipaments de panells digitals |
2023-2024 |
Curs. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
2/4/2024 - 14/5/2024 (20 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
INS Pere Martell |
|
Autovia de Salou, s/n (Tarragona)  |
|
|
Format |
Semipresencial |
Sincronicitat |
Mixt |
Organització |
Àrea de Cultura Digital
|
| |
|
Aula-A-16
Cal haver rebut els panells al centre per fer la formació. |
| |
Tipus activitat |
PATE Formació pedagògica de la dotació d'equipaments de panells digitals
|
| |
Inscripció |
01/01/2024 - 02/04/2024 |
|
DATA INICI PROVISIONAL |
| |
Descripció i Metodologia: |
Aquesta formació vol donar a conèixer l’ús pedagògic dels panells digitals a les aules. L’arribada dels panells digitals als centres educatius ha de convertir-se en un recurs pel desenvolupament de les activitats d’ensenyament-aprenentatge a les aules, on es vehiculi l’aprenentatge amb la col·laboració i la interacció digital de tot l’alumnat i professorat.
Els aprenentatges es vinculen amb el currículum mitjançant el disseny de propostes didàctiques per aplicar a l’aula on el panell esdevé una peça de transformació educativa a l’aula.
|
| |
Objectius |
- Conèixer les característiques bàsiques i funcionalitats dels panells digitals.
- Donar a conèixer les possibilitats didàctiques que ofereixen els panells digitals en les programacions d’aula.
- Conèixer les metodologies i estratègies de gestió d’aula i organització de grups tot vehiculant l’ús dels panells digitals a activitats d’ensenyament-aprenentatge.
- Dissenyar activitats o reptes interactius i dinàmics que aprofitin les funcionalitats del panell digital per desenvolupar diferents competències del currículum.
- Donar a conèixer exemples de projectes i activitats, amb ús dels panells digitals, d’implementació a l’aula.
|
| |
Continguts |
- Característiques bàsiques i funcionalitats dels panells digitals.
- Estratègies per dissenyar activitats interactives.
- Integració de vídeos, imatges i altres recursos multimèdia.
- Adaptació de situacions d’aprenentatge.
|
| |
Observacions |
|
| |
Avaluació |
Participació activa.
Realització de les tasques proposades.
Elaboració d’una proposta didàctica competencial.
|
| |
Requisits de certificació |
- Cal haver fet i superat el 100% de les tasques proposades.
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials.
|
| |
Persones destinatàries |
Personal docent d’educació infantil, educació primària, educació secundària i altres estudis.
|
| |
E-mail |
e3900034@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
02/04/2024 |
1730 |
1930 |
Sessió 2 |
dimarts |
09/04/2024 |
1730 |
1930 |
Sessió 3 |
dimarts |
16/04/2024 |
1730 |
1930 |
Sessió 4 |
dimarts |
23/04/2024 |
1730 |
1930 |
Sessió 5 |
dimarts |
30/04/2024 |
1730 |
1930 |
Sessió 6 |
dimarts |
07/05/2024 |
1730 |
1930 |
Sessió 7 |
dimarts |
14/05/2024 |
1730 |
1930 |
|
| |